Stop! Stop! Stop!

anda kini berada dalam belog wHite anD vIolEt, THAnX vIsiT!! do fOllow me okay!!

Renungan Bersama

Tuesday 24 January 2012

tahun baru... umur baru... naseb baru... hati sedu!! lalalala~

wah kau...! siap sedu2 hati ag niyh.. HAHAHA

assalamualaikum bloggurl n blogguyss!!! <3

hopefully u guys in a gud health !! hee.~. since long time i  have'nt update this blogg,, so MANy thing that i miss to share with u guys! wallaweyhh!! 

fisrt of all...i wuld like to thnx to all over my frens for the great wishes and pray to me.. toce toce!! 
it's my birthday on last sunday.. wahahaha~ sgt cepat mse berlalu.. dah besar dah.. huhuhu!! ase mcm bru semalam dapat surprise birthday party yg ke 6 tahun.. upenyee.. dah 2* yrs okay!! hik3.

for my new age niyh... i've made changes evrything of my life... my self.. n my heart,, winkwink^^


so.. this my new 'come back'.. cewahhh! hahaha..



*okayokay... cukup tengok mcm niyh jek.. HAHAHa


ce teka ape yg dah laen? hee! #im spectacles!! ;)

^my new come back^
.. threw away negative portion trying to be more matured. to be more positive.im searching the truth. 

0 comments: